zondag 26 oktober 2008

Writer's block

Ooit al van een writer's block gehoord? Wel, ik heb er nu eentje. Ik ben al een tijdje met een paar artikels uit de startblokken, maar ik geraak maar niet over de eindstreep. In grote lijnen zijn ze klaar en ze liggen te wachten om afgewerkt te worden met een likje vernis, eentje ervan heeft zelfs een houdbaarheidsdatum die met rasse schreden dichterbij komt. Maar ik heb blijkbaar niet de schrijversenergie om er iets afgewerkts van te maken momenteel.
Jammer, maar ongetwijfeld niet de laatste keer dat ik met de limieten van mijn creatieve pen wordt geconfronteerd. Ik heb ook nog een artikeltje over liefde te schrijven, aangezien een paar fans daar blijkbaar op aandrongen ;) Maar dat zal dus voor een andere keer zijn, ook al heb ik al een paar ideetjes. Tot later!

Geen opmerkingen: