maandag 5 januari 2009

Beste wensen!

Op het einde van vorig jaar kwam ik uren, dagen en weken te kort hier in Belgiƫ, en het nieuwe jaar is al minstens even druk begonnen. Jammer genoeg ontbreekt het me momenteel aan tijd om lange volzinnen op deze pagina te plaatsen, maar een klein nieuwjaarsberichtje kan er nog net af. In elk geval, vanaf volgende week trek ik de wintermuts over mijn oren, want dan zit ik terug aan de andere kant van de plas en hoop ik wat meer woorden te kunnen neerschrijven.
Maar intussen wens ik elk van jullie het allerbeste voor dit nieuwe jaar, ongetwijfeld alweer een jaar vol onverwachte wendingen en opportuniteiten. En omdat iedereen elk jaar start met goede voornemens, gooi ik hier de mijne te grabbel: Ik wil dat 2009 minstens even spannend wordt als 2008!

1 opmerking:

Els zei

Gino,
de allerbeste wensen voor een spannend, spetterend 2009!
Nog veel succes in Toronto.

Groetjes
Els